I helgen har vi varit på husvagnssemester. Haha, vi campade hos min mamma. 
Det var nämligen så att min bror som bor i Finland kom hem till Sverige för att fira sin 50-års dag. Det är inte ofta vi är samlade hela syskonskaran. Det blev vi inte riktigt nu heller, men nästan. En av mina bröder, bosatt i Stockholm kunde inte komma då han nyss haft gallstensanfall, men mina andra fyra bröder med familj var där.

Det var en rolig helg med mycket skratt, god mat (mammas porterstek) och lite dålig skolengelska eftersom min brorson träffat en tjej som är bosatt i Köpenhamn men kommer från Brasilien. Samtligas försök till engelskt tal bjöd på många felsägningar och hjärtliga skratt.

Denna trevliga helg får jag sota för nu. Det är måndag morgon och som väl är börjar jag inte arbeta förrän 10:30. Jag har sovit i över 12 timmar och jag är ännu helt matt. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Önskar er alla en fin Halloween vecka. Våra egna planer för veckan är att hitta på lite tema varje dag för barnen då de har höstlov.

Kan berätta mer om veckan i nästa inlägg.
Ha det gott!! Kram/ Bambam



Kommentera

Publiceras ej